IT sprendimai

IT sprendimai

Data Collection


Data collection arba duomenų rinkimas – tai automatizuotos kompiuterinės funkcijos, leidžiančios rinkti ir apdoroti duomenis sistemoms. Data collection yra sistema, leidžianti rinkti ir matuoti iš įvairių šaltinių, norint gauti pilną ir tikslų konkrečios situacijos vaizdą. Data collection įgalina asmenį ar organizaciją atsakyti į įvairius klausimus, įvertinti rezultatus ir daryti prognozes apie ateities tikimybes ir tendencijas. Tikslus duomenų rinkimas yra būtinas siekiant išlaikyti aukštą tyrimų vientisumą, pagrįsti verslo sprendimus ir užtikrinti kokybę. Data collection paslaugos dėka galime rinkti duomenis rinkos tyrimams, finansinius duomenis, klientų duomenis, oro duomenis ir bet kuriuos kitus duomenis, kurių reikia mūsų klientui ar kurių dėka galime atlikti tolimesnius veiksmus.

 

Rinkos tyrimams duomenis data collection paslaugą galime atlikti šiais būdais:

  • Rinkti duomenis iš respondentų, kurie “online būdu” užpildo tam tikras anketas. Po anketos užpildymo duomenys susisteminami ir apdorojami;

  • Rinkti duomenis SMS būdu;

  • Rinkti duomenis iš socialinių tinklų: Facebook, Twitter, Linkedin, Google plius;

  • Rinkti duomenis išmaniųjų įrenginių dėka;

  • Rinkti duomenis iš įvairių internetinių šaltinių;

  • Rinkti duomenis “offline” būdu perduodant juos į skaitmeninius įrenginius.

 

Atliekant “Data collection” duomenų rinkimą oro duomenims naudojame dedikuotus mikrokontrolerius (IoT). Jų pagalba galime surinkti ir apdoroti duomenis išmaniųjų technologijų ir įrenginių dėka, pvz., surinkti oro, drėgnumo, temperatūros duomenis šiltnamiuose ir perduoti juos į ERP sistemas, kurios juos apdoroja.

 

Atliekant finansinių duomenų “data collection”, vėlgi duomenys gali būti renkami įvairių sistemų pagalba ir toliau apdorojami. Duomenų rinkimas ir apdorojimas vyksta realiuoju laiku. Pavyzdžiui, mažmeninėje prekyboje duomenis galime rinkti iš mobiliųjų aplikacijų, interneto svetainės lankytojų, lojalumo programų ir “online apklausų”. Viso to dėka nesunkiai galime daryti įvairius skaičiavimus ir prielaidas apie konkrečios įmonės klientų pomėgius, poreikius, produktų sąsajas ir tai, kur toliau turėtų judėti verslas, kad sulauktų kuo daugiau potencialių klientų.

 

Dažnai atliekant “data collection” neapsieinama ir be “Big data. Big data paprastai laikomi didelės apimties organizacijų surinkti arba renkami struktūrizuoti, pusiau struktūrizuoti arba nestruktūrizuoti duomenys. Kadangi standartiniais metodais toks duomenų apdorojimas užima daug laiko ir sąnaudų, naudojame naujausias technologijas, palengvinančias big data duomenų apdorojimą. Tai duomenų ežeras “data lake”. Iš ten specialios programos duomenis gali paimti ir nesunkiai apdoroti tinkamu formatu, greitai ir efektyviai.

 

Kaip žinia, duomenys yra kokybiniai ir kiekybiniai. Kiekybiniai duomenys- tai įvairūs statistiniai duomenys, procentai ir pan. Kokybiniai duomenys tai aprašomieji duomenys: spalva, kvapas, išvaizda, kokybiniai parametrai.

 

Kad turėti daugiau informacijos ir kokybiškesnes išvadas bei prognozes, kai kurias atvejais įmonės naudoja ne tik kiekybinius ir kokybinius duomenis, bet ir antrinius duomenis. Antriniai duomenys paprastai priskiriami kiekybinių duomenų segmentui. Dažnai šie duomenys buvo surinkti kitų sistemų kitiems tikslams, tačiau dėl duomenų atitikties bei panaudojimo galimybės naudojami ir esamai situacijai.

 

Tobulėjant technologijoms, tobulėja ir “data collection” metodai. Dabartinės galimybės mobilių technologijų ir IoT rinkoje leidžia, tačiau kartu ir verčia įmones mąstyti kitaip: kaip rinkti, analizuoti ir priversti duomenis generuoti pelną. Tad šioje situacijoje atsirandame mes. Mes turime daug patirties įvairių verslo sistemų kūrime, Big data, data collection, IoT sprendimuose.

 

 

Susisiekite su mumis ir mes pakonsultuosime Jus bei sukursime sistemas, leisiančias Jums išlaikyti rinkos lyderių pozicijas arba tapti rinkos lyderiais. Mes kalbame Jums suprantama kalba.