IT sprendimai

IT sprendimai

Klientų valdymo sistema (CRM programa)


CRM programa arba kitaip – klientų valdymo sistema, tai pardavimo metodų sukūrimas, kuris leidžia maksimaliai padidinti kiekvieno kliento, su kuriuo dirba Jūsų kompanija, vertę ilguoju periodu. CRM sistemos (klientų vadymo programos) sukūrimo dėka verslo centre atsiduria Jūsų klientas. Prie jo specifinių poreikių yra derinama viskas, kas reikalinga efektyviems pardavimams, paslaugų teikimų, efektyviai rinkodarai. Klientų valdymo sistemą (CRM programą) būtų galima vertinti kaip tam tikrą priartėjimą prie kliento ieškant abipusės naudos tiek jam, tiek Jūsų įmonei. Palengvinamas bendradarbiavimas, užtikrinamas skaidrumas ir santykių palaikymo lengvumas.

 

Reikia nepamiršti, kad į klientų valdymo sistemą (CRM programą) galime žiūrėti iš dviejų perspektyvų: plačiąja ir siaurąja prasmėmis. Plačiąja prasme klientų valdymo sistemą (CRM programa) būtų galima įvardinti kaip tam tikrą verslo klientų valdymo sistemą, kuri leidžia Jums lengviau valdyti ir puoselėti ryšius su esamais bei, žinoma, potencialiais klientais, užtikrinti maksimalią ir ilgalaikę kiekvieno kliento vertę. Siaurąja prasme ši klientų valdymo sistema (CRM programa) yra tam tikros programinės įrangos technologijos, efektyviai organizuojančios, automatizuojančios ir sinchronizuojančios verslo procesus. Tačiau visais atvejais klientų valdymo sistema (CRM programa)  yra nepakeičiama norint greitesnio pasiūlymų formavimo ir užsakymų priėmimo. Klientų valdymo sistemos (CRM programos) dėka galima palengvinti sąskaitų išrašymą, nes CRM sistema nesunkiai integruojama su buhalterinėmis programomis. Dažniausiai ryšių su klientais valdymas apima tris išskirtinas svarbias sritis: rinkodarą, pardavimus bei aptarnavimo (prieš ir po) kokybę. Trumpai,  šią klientų valdymo sistemą (CRM programą) galime įvardinti sąvoka – „efektyvus klientų valdymas“.

 

Tikriausiai norėsite paklausti, kodėl Jums reikalinga klientų valdymo sistema (CRM programa) ir kuo ji galėtų pagelbėti Jūsų versle. Individualizuotus atsakymus mes pateikiame pagal kiekvieno kliento veiklos specifiką, tačiau kalbant abstrakčiai, galime įvardinti keletą labai svarbių Jūsų verslui aspektų, kuriuos galėsite lengviau valdyti ir kontroliuoti klientų valdymo sistemos (CRM programos) pagalba, kadangi ji leidžia ne tik kaupti Jūsų klientų duomenų bazę, bet ir generuoti rinkodarai, pardavimams reikalingą informaciją.

 

Visų pirma, kalbant apie pardavimų planavimą, klientų valdymo sistema (CRM programa) Jums leis vykdyti vis labiau į klientus orientuotus pardavimus, kadangi jos dėka galėsite / turėsite sukaupę daug informacijos apie Jūsų esamus / potencialius klientus, apie bendravimą su jais. Taip pat klientų valdymo sistema (CRM programa) gali sukurti pasiūlymus individualizuotai kiekvienam klientui, kas  leis padidinti pardavimus ir netgi padaryti juos pelningesnius. Šiuo atveju tai ne tik didins Jūsų klientų pasitenkinimą Jūsų kompanija, bet ir kurs lojalumo augimą.

 

Antra, kalbant apie rinkodaros aspektus, kaip jau tikriausiai žinote, svarbu yra 4 elementai: produktas, kaina, vieta, rėmimas. Su visais šiais elementais susijusius sprendimus leidžia optimizuoti būtent mūsų kuriamos klientų valdymo sistemos (CRM programos). Tai remiasi į kainų nustatymą, akcijų teikimą, duomenų apie apyvartas, ataskaitų kaupimą, asortimentų planavimą individualizuotai. Neabejotinai  klientų valdymo sistema (CRM programa) palengvina komunikaciją su klientais.

 

Taigi, jeigu esate pasiryžę „pažvelgti į akis“ savo kompanijoje kylantiems iššūkiams, optimizuoti procesus bei vis labiau tobulinti santykius su savo esamais ar netgi būsimais klientais, mes esame tam, kad padėtume Jums žengti pirmuosius žingsnius to link. Jeigu esate – padarykime tai kartu su mumis. Mūsų indėlis į Jūsų veiklą kuriant būtent optimizuotą Jūsų poreikiams klientų valdymo sistemą (CRM programą) gali būti nepamainomas Jūsų ateities įrankis plėtojant sėkmingą verslą plėtojant sėkmingą verslą.